HomePortalWebclientCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 Ism0keranarr

Go down 
AuthorMessage
ism0keranarr

avatar

Posts : 69
Join date : 2010-10-30
Age : 20

PostSubject: Ism0keranarr   Sun Oct 31, 2010 9:01 pm

Hey there guys, my name is Ism0keranarr!... well my IGN is. My real name is George, but you can call me either.
I've been playing RSPS for like 2-3 years now and I freakin' love it! Especially Apocalypse!
I'm 12 years old and currently in high school. I enjoy playing sports, playing RSPS and coding RSPS.
If you see me in-game just give me a hey! Hope to see you in-game!

Ism0keranarr Wink
Back to top Go down
View user profile
falor

avatar

Posts : 15
Join date : 2010-10-31
Age : 24

PostSubject: Re: Ism0keranarr   Mon Nov 01, 2010 5:59 am

Hey nice to see you like us ^_^ btw dont fail school like i did xD
Back to top Go down
View user profile
freaky

avatar

Posts : 38
Join date : 2010-10-31
Age : 23

PostSubject: Re: Ism0keranarr   Mon Nov 01, 2010 10:25 am

Nice To Meet You Very Happy .
Back to top Go down
View user profile
ism0keranarr

avatar

Posts : 69
Join date : 2010-10-30
Age : 20

PostSubject: Re: Ism0keranarr   Mon Nov 01, 2010 2:23 pm

Rofl, nice to meet you guys.
Back to top Go down
View user profile
Drippy Lippy



Posts : 6
Join date : 2010-10-31

PostSubject: Re: Ism0keranarr   Tue Nov 02, 2010 8:02 pm

Damn 12 and in high school im 14 and in 8th grade but hi Very Happy
Back to top Go down
View user profile
pallmal

avatar

Posts : 85
Join date : 2010-11-02
Age : 27
Location : The netherlands

PostSubject: Re: Ism0keranarr   Wed Nov 03, 2010 2:35 am

Welcome (: and have fun playing apocalypsepk.tk .
Back to top Go down
View user profile http://apocalypsepk.tk/
ism0keranarr

avatar

Posts : 69
Join date : 2010-10-30
Age : 20

PostSubject: Re: Ism0keranarr   Fri Nov 05, 2010 1:13 am

Cheers mate Smile
Hope to see you in-game.
Back to top Go down
View user profile
pallmal

avatar

Posts : 85
Join date : 2010-11-02
Age : 27
Location : The netherlands

PostSubject: Re: Ism0keranarr   Sat Nov 06, 2010 3:12 pm

same to you but when you play i'm sleeping or on school lol..
Back to top Go down
View user profile http://apocalypsepk.tk/
Sponsored content




PostSubject: Re: Ism0keranarr   

Back to top Go down
 
Ism0keranarr
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
ApocalypsePking :: General Discussion :: Introduction-
Jump to: